piątek, 2 lipca 2010

Muffinki truskaffkowo-kokosowe :-)

Pyszne!!! Więcej komentarza nie trzeba. Dobre do kawy i herbaty. Przepis pochodzi z bloga Abbry



Cytuję:

Składniki:

2 szklanki mąki
1 szklanka cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki soli
2 jajka
1/2 szklanki oleju roślinnego
1 szklanka mleka
1 i 1/2 szklanki pokrojonych truskawek
ew. aromat śmietankowy (dodałam od siebie)



W jednej misce połączyć suche składniki (mąka, cukier, proszek do pieczenia, sól). W drugiej misce rozbełtać jajka, dodać mleko i olej. Mokre składniki wlać do suchych i lekko wymieszać (nie mieszać zbyt długo - w cieście mają pozostać grudki).
Dodać truskawki (ciasto wydawało mi się odrobinę za luźne, więc dosypałam jeszcze czubatą łyżeczkę mąki), ponownie wymieszać. Formę do muffinek wyłożyć papilotkami, napełnić ciastem.
Piec 20 - 25 minut w temperaturze około 200 st.C.



Smacznego

8 komentarzy:

  1. piękne! a ja właśnie szukam przepisów na słodkości bo mój synek jutro skończy 3 latka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię truskawkowe słodkości. bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z truskawkami musza byc pyszne :) Moge podkrasc jedna? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że u Ciebie też muffinki z truskawkami. Właśnie skończyłam piec swoje ;). Dobre wykorzystanie truskawek na koniec sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę, ze są pyszne, bo ze wszystkich muffinek najbardziej uwielbiam te z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyobrażam sobie ich smak,takie mięciutkie i pachnące truskawkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawki i kokos. mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokos smakuje cudownie w muffinach. Z truskawkami w ogóle tworzą odlotową parę ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
free counters