niedziela, 21 lutego 2010

Pierś z kurczaka z mozzarellą

Siedziałam, myślałam co tu zrobić z połową piersi, która mi została po ostatniej sałatce z czosnkowym kurczakiem. Przegrzebałam w lodówce i powstało małe zawiniątko z piersi z kurczaka z mozzarellą w środku.

Użyłam:
1/2 piersi z kurczaka
1/2 sera mozzarella
trochę przyprawy Kamis Fit up do mięs
Czosnek kolorowy Kamis
Moim zdaniem jeżeli chodzi o przyprawy to istnieje tu pełna dowolność.

i to wszystko

Pierś posypałam przyprawami i sobie tak leżała w lodówce cały dzień. Potem już tylko nacięłam ją w poprzek, żeby powstała kieszonka, włożyłam mozzarellę i spięłam wykałaczkami.
Piekłam mięsko w folii przez 15 minut w 210 stopniach, potem zmniejszyłam temperaturę do 190 i dopiekłam jeszcze przez 15 minut i chwilę na mocnym grillu bez folii (aż się zrumieniło).



Fajna rzecz do obiadu dla odchudzających się. Następnym razem do tej mozzarelli dorzucę kawałek pomidora, albo posypię jakimiś ziołami. Pokombinuję.

1 komentarz:

  1. proponuje dodac pest z bazyli i kawałeczek pomidora

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
free counters